Monday, December 6, 2010

Salam Maal Hijrah 1432H


Assalamualaikum~..

Yep... sudah 1432H!.. 
Bye bye 1431H welcome 1432H!...
Wahhh.. agak-agaknya, surau semeriah dataran merdeka pada awal Januari tak?.
Agak-agak mendengar ceramah tentang Hijrah lebih bersemangat dari menghadiri konsert tahun baru tak?..
Agak-agaknya.... ada tak individu yang lupa tentang kehadiran muharram?..
agak-agaknya... ada tak individu yang memasang azam tahun baru diorang?....



ding..ding..ding.... haha!!

Untuk tahun 1432H ini, saya ada sedikit pengumuman untuk followers saya (kalau belum jd follower, sila follow sekarang!. anda tidak akan rugi apa-apa dengan 1 klik). 

Saya sudah disable wall facebook saya dengan beberapa sebab (peribadi) saya. Dan saya sudah create satu page untuk saya yang bukan bertujuan untuk mencari publisiti lebih atau perasan menjadi selebriti atau apa-apa sahaja yang beranggapan negatif. Cuma saya mahu apa yang saya sampaikan (di facebook) mudah disebarkan melalui page. yep.. tu je.. (biasenye bila aku bersuara di wall profile, ada yang tak dpt)... sila tekan 'like' di page baru saya... http://fb.me/nuffywacava .. senang utk igt bukan?... hahhaa!!

Kepada sesiapa yang ada twitter, anda boleh follow twitter sy. Insya Allah saya lebih aktif menggunakan twitter selepas ini. I follow u, u follow i ye?.. haha!!

Insya Allah selepas ni saya akan aktif bervlogging...

yep.. thats all~... ^^,