Friday, December 31, 2010

Template baru! hahaha~!!


Assalamualaikum dan salam sejahtera..
yahh!! aku dah tukar templat baruu.. 
dimana yang asal simple giler..
nampak macam sakaii
(sakai pun malu nak pakai theme mcm tu)
aku dah tkar kpd yg agak vogue sket. hahah!!


Sebenarnya aku tak alami apa-apa mimpi untuk tukar theme ni. actually, tadi aku tersinggah .. ter... tersinggah di blog si Amira Syuhada tadi... tilik punya tilik.. cun jgak theme blog kawan ni... then aku pun mula la gune khidmat pakar Professor Google tanya berkaitan dengan "Premium blogger template for free". Aku pun mula la kegiatan menyelongkar.. haha.. last2 jmpe theme yg aku pakai ni... theme asal tak mcm ni la... err.. sikit je beze pun.. aku just buang mane yg xpatut (name theme ni revolution church jd xsah kalau xde lambang salib)...

Aku jarang edit theme blog sebenarya, ni pertama kali aku serius dlm bab ni!.. serius!.. hahaha.. jadi agak bnyak jugak aku mengkaji ttng selok belok nak design blog ni..... hahaha!!..