Monday, December 27, 2010

New Facebook Profile!


Assalamualaikum... 
ahakz!!
baru-baru ni facebook ada memperkenalkan profile facebook yang baru..
ramai yang merungut ttg pembaharuan dari facebook tu...
well.. bg aku, setiap perkara tak lari daripada 2 elemen..
iaitu Positive dan Negative

Facebook profile yang baru (dengan sedikit modifikasi)

Aku ada terbaca beberapa rungutan dari kwn yang tertekan.. ter... tertekan new profile. Diorang kata "bandwith bnyk makan". "internet slow" bla bla bla.. yah!.. itu yang selalu aku terbaca.. ter.. terbaca. haha!!... (definisi ter ialah perkara yang dilakukan secara tidak sengaja). Ha Ha Ha!.. sebenarnya, Facebook profile yang baru memberi peluang kepada minda kita untuk sedikit berkembang.. sebagai contoh, cuba perhatikan screenshot dari profile aku diatas ni... kelihatan banner "Tinta Hanifah" bukan?.. aggaa.. ni baru beginner yang buat.. ada yang lagi professional.. 

Facebooker yang pertama tercetus idea untuk memodifikasikan facebook profile yang terbaru ialah Alexandre Oudin. Kalau aku tak silap beliau ni artis. 

Alexandre Oudin punye profile

Gempak bukan?.. dan banyak idea-idea lain yang tercetus daripada cetusan idea AO ni..... contoh ;







pergh!... gila Chapter 1!...

Insya Allah jika ada kelapangan aku akan post video tutorial untuk buat profile mcm ni.